Silmama Webáruház Általános Üzleti Feltételei

Vásárlás a Silmama webáruházban

1. Belépés/Regisztráció

A Silmama webáruházban regisztráció nélkül vásárolhatsz. A megrendelő adatait a megrendelőlap kitültésekor kell megadni. Adatvédelmi nyilatkozat

2. Böngészés

A Silmama webáruház termékei kategóriánként csoportosítva találhatók meg az oldalon. A termékek között böngészve a kosárba teheted a megvásárolandó termékeket az Neked megfelelő textil minta megjelőlésével.

3. Kosár megtekintése és megrendelés

Kosaradban áttekintheted a kiválasztott termékeket, és a megrendelem gombra kattintva folytathatod a vásárlást. Töltsd ki a szállítási és - amennyiben különböző - a számlázási címet, amire az áfás számlát írhatjuk! Megrendelésed elküldésével, a Silmama webáruház Általános Szerződési Feltételeit elfogadod, és kijelented, hogy tisztában vagy a megrendelés menetével.
Bármilyen különleges kívánság esetén kérjük, azt jelezd a Megjegyzés mezőben.

4. Megrendelés visszaigazolása és Fizetés

Sikeres megrendelés esetén, Silmama automatikus e-mail üzenetet küld Neked, melyben visszaigazoljuk a megrendelésed a Magyar Posta Zrt. mindenkori díjszabása szerint megnövelt összeggel. Megrendelésed írásbeli szerződésnek minősül, mely visszaigazolásunkkal egyidejűleg lép életbe Te, (mint Megrendelő) és a Silmama webáruház (mint Eladó) között.
Fizetés a megrendelést visszaigazoló e-mail-ben lévő bankszámlára utalással, bankban történő befizetéssel vagy rózsaszín postai utalványon (rózsaszín csekk) való előre fizetéssel történik, melynek költségei a vevőt terhelik. Az összeg megérkezése után, 0-5 munkanapon belül munkatársunk postázza a megrendelt terméke(ke)t. Szezonális időszakban pl. óvoda kezdés előtt 1-2 héttel ez az idő megnövekedhet. Ennek mértékéről a visszaigazolásban tájékoztatunk.
Amennyiben nincs lehetőség átutalásra vagy túlzott bonyodalmakkal járna, van lehetőség postai utánvételre is. Fontos, hogy szezonális időszakban azok a megrendelések gyártása élvez elsőbbséget, amelyeknek ellenértéke már megérkezett cégünkhöz.
 
5. Akciós termékek

Akciós vagy kifutó termékek esetében, az akció minden esetben a készlet erejéig tart. Amennyiben készlethiány miatt az akciós termék nem szállítható, úgy ennek tényéről, - a rendelés feldolgozását követően - elektronikus úton tájékoztatunk a Téged.

6. Postai kézbesítés

Kérjük, vizsgáld meg a küldemény csomagolását és csak akkor vedd át, ha sértetlen! Amennyiben a bármilyen sérülést találsz a csomagon, akkor a posta köteles a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Reklamációt csakis kárfelvételi jegyzőkönyv másolatával vagy sorszámával áll módunkban elfogadni! Amennyiben a termékről postás jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 munkanapos cserelehetőséget biztosítunk.

A vásárlásról kiállított számla - mely a postaköltséget is tartalmazza - minden esetben a megrendelt küldeménnyel együtt érkezik.

Ha eltérést tapasztalsz a számlázott és a szállított tételek között, vagy sértetlen csomagolásban sérült áru került kiszállításra, akkor kérjük, hogy a lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztatni szíveskedj a Silmama webáruházat.