Fizetéssel kapcsolatos információk
Fizetési lehetőségek
Bankkártyás fizetés
Webáruházunkban a Barion Payment Inc által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési módon, ezekkel a bankkártyákkal tudsz fizetni:
Az összes VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal.
A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya is használható interneten történő vásárlásra.
Előre utalás
Amennyiben ezt a fizetési módot választod, e-mailen kapsz egy visszaigazolást, mely tartalmazza a rendelésed és a további teendőket. A rendelésed végösszegét pedig az alábbi bankszámlaszámra utald el légy szíves:
Cég: ANSZO Kft, 2131 Göd Babits Mihály utca 23
K&H bankszámla számunk: 10403253-50526556-71541000
A megjegyzés rovatba írd be légy szíves a rendelésszámot!
Csomagodat akkor tudjuk átadni a futárnak, ha az utalás megérkezett. Ez általában 1-2 napot vesz igénybe, de csomagod feladásakor e-mailen értesítést küldünk.
Bruttó árak
A honlapon feltüntetett termékárak tartalmazzák a 27%-os általános forgalmi adót.
Kiszállítással kapcsolatos információk
A csomagod lakcímedre MPL-el vagy GLS-el tudjuk kiszállítanni. De kérheted a csomagod FOXPOST automatába is Csomagautomaták – FOXPOST . Minden esetben a megrendelés végén tudod kiválasztani a számodra megfelelő szolgáltatót és itt megtalálod a rendelésed szállítási költségét is.
Különleges megjegyzés a Magyar Postával történő szállítás esetén
Ez a mód csak jelcsomagok és hímzett jelek esetén alkalmazható, ha az összérték kevesebb mint 5000 Ft.
Bankkártyás vagy előre utalásos fizetés esetén: 990 Ft
Ha magasabb a termék érték 5000 Ft-nál akkor a szállítás futárral történik, melynek díjait fent találod!
Hova szállítunk ki csomagot?
Háztól házig szállítás az ország egész területén az általad megadott címre (lakásodra, munkahelyedre) kiszállítjuk a csomagot. A kiszállításról e-mailben értesítünk. Ha nem tudod átvenni a csomagot, akkor a futár másnap ugyanúgy megpróbálja kikézbesíteni.
Ha FOXPOST automatába kéred a csomagod, akkor közvetlenül a Foxpost értesít, ha az automatából átvehető a csomag.
A jelcsomag postán érkezik, ha nem tudod átvenni, akkor a postás értesítőt hagy, amivel később átveheted a küldeményt a postahivatalban.
Mikor kapod meg a csomagot?
- Ha a rendelést bármely munkanapon 12 óráig leadod, és a bankkártyával történő fizetést választod és a termék raktáron van (nem igényel gyártást), akkor csomagodat másnap átadjuk a futárszolgálatnak, aki várhatón már a következő munkanapon 8 és 17 óra között kiszállítja azt. A kiszállítás előtt a futárszolgálattól e-mailben értesítést fogsz kapni, hogy melyik 3 órás időintervallumban (pl. 11-14 óráig) szállítják ki a csomagot.
- Ha 12 óra után adod le rendelésed, akkor várhatóan 72 órán belül, azaz a rendelést követő 2. munkanapon kapod meg a csomagot, amennyiben az raktáron van és nem igényel gyártást.
- Előre utalásos fizetés esetén az utalás beérkezését követő munkanapon tudjuk a csomagod feladni, ha az raktáron van és nem igényel gyártást. A csomag feladásáról értesítést küldünk e-mailben.
- Jelcsomagok esetén a kifizetés beérkezésétől számított 24-48 órán belül postára adjuk a csomagot. A Magyar Posta 3-5 munkanap alatt vállalja a küldemények kiszállítását.
Az futárszolgálat vagy a Magyar Posta hibájából történő esetleges késésért felelősséget nem vállalunk.
Csomagkövetés
Futárszolgálat
Csomagjainkat a választásodnak megfelelő futárszolgálattal szállíttatjuk ki.
Internetes Csomaginformáció:
Az MPL oldalán: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal
A GLS oldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Írd be a csomagszámodat a csomagkeresőbe és nézd meg, hogy hol tart a csomagod!
FOXPOST
Miután futár átvette a csomagot a webshoptól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítenek, az üzenetben találsz egy nyitókódot.
Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá!
Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet és átveheted a csomagot.
Magyar Posta
Feladáskor megküldjük neked a küldemény rakszámát. Ezzel lehet, személyesen érdeklődni a legközelebbi postahivatalban.
100% pénzvisszafizetési garancia
Termékeinket varrónő, óvónő, designer kollégáinkkal készítjük, akinek óriási tapasztalata van a textil, baba és ovis termékek világában. Hosszú ideig teszteljük, mielőtt helyet kapnak a Silmama webáruház polcain. Nagy hangsúlyt fektetünk a minőségre, ezért bátran vállaljuk a 100% pénzvisszafizetési garanciát.
Amennyiben vissza szeretnéd küldeni valamelyik termékünket; add fel a címünkre az átvételtől számított 14 napon belül, és mi visszautaljuk a termék teljes vételárat. A csomagküldés költségét sajnos nem tudjuk átvállalni.
Fontos, hogy a csomagba rakd bele az elállási nyilatkozatot, amiben leírod, mi a panaszod a termékkel, ill. add meg a nevet, a megrendelésazonosító számot vagy az e-mail címet, amiről a rendelést leadtad és egy bankszámlaszámot, ahova a pénzt vissza tudjuk utalni.
Címünk, ahova vissza tudod küldeni a terméket: ANSZO Kft. 2131 Göd, Babits Mihály utca 23.
A csomagot postán maradó küldeményként sajnos nem áll módunkban átvenni, ezért kérlek a címünkre küldd vissza.
Egyedi kérés vagy igény alapján, direkt neked gyártott termék esetén viszont pénzvisszafizetési garanciát már nem tudunk vállalni!